#AnnoZERO. A noi basta poco, come un tempo…

Si dibatte, ci si interroga, ci si appella alla sociologia…Però in genere farlo sono quelli che allo non vanno o, se ci vanno, si accomodano in tribuna d’onore col gentile omaggio.

ogni di cartello o match che dir si voglia, si rinnova la tiritera: cos’è che ci ha allontanato dall’Olimpico? Perché si preferisce restare casa e via interrogandosi, con le fette di prosciutto sempre più spesse foderare gli occhi di non sa, perché magari non ha mai avuto il problema di sapere, quanto possa gravare nel di una famiglia una serata di in tribuna; quanto sia faticoso parcheggiare, aspettare l’ dei cancelli, sottostare tutta una di restrizioni che, in particolare nella nostra città, hanno anche privato l’avvenimento, quale che sia l’ di turno, di quel quid di folclore che una volta valeva, da solo, il prezzo del e che ancora lo varrebbe, se una potesse comportarsi da curva, nell’accezione più calda e entusiastica del termine.

Più salati del prosciutto di cui sopra, dunque, i prezzi di certi tagliandi, col risultato che poi uno magari sceglie il e trascura Atletico e Napoli; senza contare tutti i passaggi burocratici per acquisirlo, l’esoso tagliando. La visuale che (non) si gode dalla maggior parte dei settori dell’ non la chiamiamo in causa, perché è sempre la stessa e allo ci siamo sempre andati, fino poco tempo fa, quindi è un falso problema.

Ben vengano le recentissime aperture una riduzione dei prezzi, una politica di ri-fidelizzazione dei nei confronti della Roma, ideale al quale ogni tifoso vorrebbe stare il più vicino possibile, potendo. Potendo. E magari aiutateci pure parcheggiare un po’ meno lontano, se non addirittura più vicino. noi basta poco, come un tempo.

Però risparmiateci i dibattiti, ridateci gli spalti.

 

 

30 thoughts on “#AnnoZERO. A noi basta poco, come un tempo…

  • 11/04/2021 in 11:05
    Permalink

    Neat blog! Is your theme custom made or did you download
    it from somewhere? A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog stand out.
    Please let me know where you got your design. Cheers asmr 0mniartist

    Rispondi
  • 12/04/2021 in 09:48
    Permalink

    I was recommended this website by my cousin. I’m not sure whether this post is written by him
    as nobody else know such detailed about my problem.
    You’re amazing! Thanks! 0mniartist asmr

    Rispondi
  • 14/04/2021 in 22:57
    Permalink

    Hi, i believe that i saw you visited my site so i came to return the
    want?.I am trying to to find things to enhance my site!I guess its good enough to make use of
    some of your ideas!! 0mniartist asmr

    Rispondi
  • 29/04/2021 in 04:03
    Permalink

    Hello there, You have done a fantastic job.
    I will definitely digg it and personally recommend to
    my friends. I am sure they’ll be benefited from this web site.

    Rispondi
  • 29/04/2021 in 04:16
    Permalink

    Hi to all, it’s actually a good for me to pay a quick visit this web
    site, it consists of important Information.

    Rispondi
  • 29/04/2021 in 14:33
    Permalink

    I will right away seize your rss feed as I can not find your email subscription hyperlink or e-newsletter service.
    Do you’ve any? Kindly allow me realize in order that I may subscribe.
    Thanks.

    Rispondi
  • 04/05/2021 in 00:18
    Permalink

    Hmm is anyone else encountering problems with the images on this
    blog loading? I’m trying to determine if its a problem on my end or if
    it’s the blog. Any feedback would be greatly appreciated.

    Rispondi
  • 04/05/2021 in 07:52
    Permalink

    Useful info. Lucky me I discovered your website unintentionally, and I’m stunned why this twist of
    fate didn’t happened earlier! I bookmarked it.

    Rispondi
  • 07/05/2021 in 12:55
    Permalink

    The other day, while I was at work, my cousin stole
    my apple ipad and tested to see if it can survive a
    forty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now
    destroyed and she has 83 views. I know this is totally off topic but I
    had to share it with someone!

    Rispondi
  • 08/05/2021 in 03:55
    Permalink

    Hello mates, how is the whole thing, and what you desire to say regarding this piece of writing, in my view
    its genuinely remarkable designed for me.

    Rispondi
  • 09/05/2021 in 03:54
    Permalink

    Wow! After all I got a website from where I can really take helpful
    data regarding my study and knowledge.

    Rispondi
  • 15/05/2021 in 11:45
    Permalink

    scoliosis
    What’s Happening i’m new to this, I stumbled upon this I’ve found
    It positively helpful and it has aided me out loads.
    I am hoping to give a contribution & help different customers like its aided me.
    Great job. scoliosis

    Rispondi
  • 17/05/2021 in 00:10
    Permalink

    scoliosis
    Your method of telling everything in this article is genuinely
    good, all be capable of without difficulty know it, Thanks
    a lot. scoliosis

    Rispondi
  • 19/05/2021 in 10:18
    Permalink

    scoliosis
    Ahaa, its nice conversation about this post at this place
    at this website, I have read all that, so now me
    also commenting at this place. scoliosis

    Rispondi
  • 21/05/2021 in 16:36
    Permalink

    Does your website have a contact page? I’m having problems locating it but, I’d like to send you an email.
    I’ve got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great blog and I look forward to seeing it expand over time.

    Rispondi
  • 29/05/2021 in 13:06
    Permalink

    Whoa! This blog looks exactly like my old one! It’s on a completely different
    topic but it has pretty much the same layout and design. Superb choice of colors!

    Rispondi
  • 31/05/2021 in 04:27
    Permalink

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each
    time a comment is added I get three emails with the same comment.
    Is there any way you can remove people from that service?
    Thank you!

    Rispondi
  • 31/05/2021 in 11:33
    Permalink

    Nice blog right here! Also your site so much up very fast!
    What host are you using? Can I get your affiliate
    hyperlink for your host? I desire my site loaded up as fast as yours lol

    Rispondi
  • 01/06/2021 in 05:16
    Permalink

    I am really enjoying the theme/design of your weblog.

    Do you ever run into any browser compatibility
    issues? A small number of my blog audience have complained about
    my blog not working correctly in Explorer but looks great in Opera.

    Do you have any tips to help fix this problem?

    Rispondi
  • 01/06/2021 in 11:03
    Permalink

    I love your blog.. very nice colors & theme. Did you create this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz answer back as I’m looking to design my own blog and would like to find out where u got this from.
    cheers

    Rispondi