MANOALS “Sono fiducioso ma dipende dalla nostra voglia e dal nostro lavoro” [VIDEO]

Comincia la nuova stagione ed il primo parlare è proprio lui, Kostas Manolas, l’autore del decisivo contro il Barcellona l’anno scorso. Dopo il dello scorso hanno e pronto per un nuova grande stagione, il difensore ha rilasciato un’ ROMA TV, il canale televisivo ufficiale del giallorosso. Queste le sue parole:

Sei pronto? Come ti senti?
Avevamo il programma d’estate, l’abbiamo svolto e siamo pronti per ripartire.

Qual è lo spirito che c’è?
Ho visto poco, vedo una squadra che ha un buon gruppo, però voglio vedere tutti che lavoriamo assieme e duramente, questa è la più importante di tutti.

Un vantaggio avere di nuovo Di Francesco?
Sappiamo già cosa vuole esattamente, sicuramente lavoreremo meglio.

Sei rimasto e hai fatto una grande stagione. Com’è cambiato il tuo rapporto con la Roma?
Ho ricevuto tanti messaggi dai tifosi, ringrazio loro per il sostegno verso di me. Io sono contento di essere qui, ho rinnovato l’anno scorso e farò il massimo per la squadra. Sono convinto che quest’anno andrà ancora meglio rispetto l’anno scorso.

Sei un punto di riferimento anche per i giovani…
Cercherò di aiutare tutti i nuovi, sono ragazzi umili. Alcuni sono piccoli e stanno cercando di avere una nuova avventura qui Roma. Non sarà facile perché Roma non è una piazza facile, devono mettere la testa giusta e lavorare duramente. Non è facile giocare bene qui. Poi sono arrivati anche giocatori d’esperienza come Marcano, Santon, Mirante, e anche Cristante. Io sarò disposizione per aiutarli, voglio solo vedere tutti i ragazzi lavorare duramente se no non troviamo gli obiettivi.

Aspetti con più curiosità il sorteggio o il del campionato?
Il campionato è quello che aspetti ogni domenica, è la tua vita. In abbiamo lasciato aspettative ai nostri tifosi, spero che anche quest’anno potremo dargli soddisfazioni. La è la competizione migliore del mondo. Non abbiamo paura di nessuno, sopratutto se abbiamo i nostri tifosi. Con lo pieno è dura per chiunque venga qua.

ha voglia di confrontarsi con le altre?
Le squadre si sono rinforzate, l’ ha fatto un bel così come noi. La Juve è sempre la Juve, ha una forte, c’è anche il Napoli. C’è da combattere e lottare, vedremo sul campo. Sono fiducioso ma dipende dalla nostra voglia e dal nostro lavoro. Dobbiamo fare meglio dell’anno scorso, sono convinto che possiamo fare meglio.

36 thoughts on “MANOALS “Sono fiducioso ma dipende dalla nostra voglia e dal nostro lavoro” [VIDEO]

  • 31/01/2021 in 13:05
    Permalink

    An impressive share! I have just forwarded this onto a coworker who had been doing a little homework on this.
    And he in fact bought me breakfast simply because
    I found it for him… lol. So allow me to reword this…. Thank YOU for the meal!!

    But yeah, thanx for spending time to talk about this topic here
    on your web page.

    Rispondi
  • 01/02/2021 in 19:02
    Permalink

    It’s very simple to find out any matter on web as compared to books, as I found this paragraph at this website.

    Rispondi
  • 03/02/2021 in 13:32
    Permalink

    Great beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how could i subscribe for a
    blog site? The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit
    acquainted of this your broadcast offered bright clear idea

    Rispondi
  • 10/03/2021 in 09:15
    Permalink

    obviously like your website but you have
    to take a look at the spelling on quite a few of your posts.
    Many of them are rife with spelling problems and
    I in finding it very troublesome to inform the
    truth however I will surely come again again.

    Rispondi
  • 15/03/2021 in 22:56
    Permalink

    Hey there! I’m at work surfing around your blog
    from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading your blog and look forward
    to all your posts! Carry on the superb work! ps4 games allenferguson ps4 games

    Rispondi
  • 19/03/2021 in 00:34
    Permalink

    We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your web site offered us with valuable information to work on. You’ve done a formidable process and our whole community can be grateful to you.

    Rispondi
  • 19/03/2021 in 12:30
    Permalink

    Woah! I’m really enjoying the template/theme of
    this site. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s challenging to get that “perfect balance” between superb usability and visual appeal.

    I must say you’ve done a awesome job with this. In addition, the blog loads super quick for me on Chrome.

    Superb Blog!

    Rispondi
  • 21/03/2021 in 22:20
    Permalink

    It’s really a nice and helpful piece of information. I’m glad that you just shared this helpful info with us.

    Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.

    Rispondi
  • 22/03/2021 in 07:30
    Permalink

    I’m impressed, I must say. Seldom do I come across a blog that’s both
    equally educative and entertaining, and without a doubt, you have hit the nail on the head.
    The problem is something which too few people are speaking intelligently
    about. I am very happy that I stumbled across this in my search for something relating to this.

    Rispondi
  • 23/03/2021 in 01:45
    Permalink

    We’re a group of volunteers and opening a brand new scheme
    in our community. Your website provided us with useful information to work on. You’ve performed an impressive process
    and our whole community can be thankful to you.

    Rispondi
  • 09/04/2021 in 23:01
    Permalink

    I constantly spent my half an hour to read this weblog’s posts everyday along with a
    mug of coffee. 0mniartist asmr

    Rispondi
  • 28/04/2021 in 00:51
    Permalink

    Hi! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website?
    I’m getting tired of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m looking at options for
    another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

    Rispondi
  • 29/04/2021 in 06:09
    Permalink

    Heya! I’m at work surfing around your blog from my new iphone!
    Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your
    posts! Keep up the superb work!

    Rispondi
  • 04/05/2021 in 11:54
    Permalink

    I like the valuable information you provide in your articles.

    I will bookmark your weblog and check again here frequently.
    I’m quite sure I’ll learn many new stuff right here!
    Best of luck for the next!

    Rispondi
  • 07/05/2021 in 08:57
    Permalink

    Helpful information. Lucky me I discovered your web site by chance,
    and I’m shocked why this accident did not happened earlier!

    I bookmarked it.

    Rispondi
  • 08/05/2021 in 04:09
    Permalink

    Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this write-up plus the rest of
    the site is very good.

    Rispondi
  • 09/05/2021 in 03:03
    Permalink

    I blog often and I genuinely appreciate your information.
    Your article has really peaked my interest. I’m going to book mark your site and keep
    checking for new details about once per week. I subscribed to your Feed as well.

    Rispondi
  • 15/05/2021 in 10:21
    Permalink

    scoliosis
    My spouse and I stumbled over here by a different web address and thought I should check things
    out. I like what I see so now i’m following you. Look forward to looking over your web page
    yet again. scoliosis

    Rispondi
  • 20/05/2021 in 11:47
    Permalink

    dating sites
    Simply desire to say your article is as astounding.
    The clearness in your post is just nice and i could assume
    you are an expert on this subject. Fine with your permission allow me to grab your RSS feed to keep up to date with forthcoming post.
    Thanks a million and please keep up the enjoyable work.

    free dating sites

    Rispondi
  • 21/05/2021 in 16:41
    Permalink

    It’s an remarkable post in favor of all the internet viewers; they will
    take benefit from it I am sure.

    Rispondi
  • 30/05/2021 in 22:08
    Permalink

    Today, I went to the beach front with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put the shell to her ear and
    screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I
    had to tell someone!

    Rispondi
  • 01/06/2021 in 02:56
    Permalink

    After checking out a handful of the articles on your web
    site, I really like your way of writing a blog.
    I saved it to my bookmark site list and will be checking back in the near future.
    Please check out my website too and tell me what you think.

    Rispondi
  • 01/06/2021 in 04:25
    Permalink

    You really make it appear really easy along with your presentation however I to find this
    topic to be actually one thing which I believe I might by
    no means understand. It seems too complex and
    very vast for me. I’m looking ahead on your subsequent submit, I will try to
    get the hang of it!

    Rispondi
  • 19/07/2021 in 10:45
    Permalink

    I think other web site proprietors should take this website as an model, very clean and great user genial style and design, as well as the content. You are an expert in this topic! ラブドール https://yourdoll.jp

    Rispondi