EDICOLA. Edin esce dal vicolo ceco, l’amuleto è sempre Kozacik

IL () – Invocava con veemenza la continuità, Eusebio . Dopo il brodino mandato giù contro il e l’abbuffata (di gioia, anche) del , il tecnico che conosce alla perfezione  e la temeva che la sua , storicamente incapace di tenere alta la concentrazione per un lungo periodo, potesse andare incontro una di quelle serate che te le ricordi fino che campi. Che, insomma, potesse steccare contro un di piccolo calibro il primo appuntamento casalingo di Champions. Non riuscendo così centrare la terza vittoria romana di fila, fondamentale per il suo cammino .

Ma non aveva fatto i , EDF, con il suo uomo più forte (e che nessuno si senta offeso), cioè  . Uno che in Champions ci sguazza, uno che in si trova esattamente come casa sua. E poco importa, in certi casi, che un abbia alle spalle un digiuno lungo quasi un paio di mesi. Quando uno è bravo, e  lo è indipendentemente dal fatto che vada in gol oppure no, prima o poi torna fare la cosa che meglio gli riesce nella vita. E il Cigno di Sarajevo ha impiegato meno di tre per togliersi il broncio dal viso, bucando la porta del Viktoria con il suo proverbiale diagonale basso di sinistro.

SEGNALI DI CONTINUITÀ – in discesa,  meno preoccupata della faccenda e con lei il suo , quello che invocava continuità. La conferma che quando hai in uno come  (senza broncio) puoi stare sufficientemente , e guardare al futuro con un mezzo sorriso (meglio non esagerare…), è arrivata pochi prima dell’intervallo, quando ha bissato il gol d’inizio con un forte e centrale pochi passi dal malcapitato Kozacik. Quello che, ventidue mesi fa, in , sempre all’Olimpico si era dovuto arrendere addirittura tre volte al bosniaco.

Un autentico incubo, per lui. Tutto bene, insomma, ma con un tempo ancora da giocare. Era necessario, però, indirizzare la in una certa direzione, e la doppietta di  era servita esattamente a questo. E così la rete nella di , servito al bacio da un eccellente Pellegrini, è stata solo la logica conseguenza (continuità?) di quanto accaduto nella prima parte di gara. Idem per il golletto del piccolo . Quasi scontata, infine, l’ennesima tripletta di . Povero Kozacik

 

28 thoughts on “EDICOLA. Edin esce dal vicolo ceco, l’amuleto è sempre Kozacik

  • 01/02/2021 in 07:57
    Permalink

    What’s up to every one, the contents present at this website are
    actually awesome for people experience, well, keep up the good work fellows.

    Rispondi
  • 01/02/2021 in 21:48
    Permalink

    Since the admin of this web page is working,
    no question very rapidly it will be famous, due to its quality contents.

    Rispondi
  • 02/02/2021 in 17:59
    Permalink

    Hi it’s me, I am also visiting this website daily, this web
    site is in fact good and the people are really
    sharing good thoughts.

    Rispondi
  • 02/02/2021 in 19:20
    Permalink

    I do consider all of the ideas you have offered for your post.
    They are very convincing and will definitely work. Nonetheless, the posts are very brief for novices.
    May you please extend them a little from subsequent time?
    Thank you for the post.

    Rispondi
  • 03/02/2021 in 13:40
    Permalink

    Hello! This is my first visit to your blog! We are
    a collection of volunteers and starting a new initiative in a community
    in the same niche. Your blog provided us useful information to work on.
    You have done a outstanding job!

    Rispondi
  • 12/02/2021 in 04:44
    Permalink

    This website was… how do you say it? Relevant!!
    Finally I’ve found something which helped me. Cheers!

    Rispondi
  • 10/03/2021 in 07:32
    Permalink

    Its like you learn my thoughts! You seem to know so much about this, like you wrote the ebook in it or
    something. I think that you just could do with some % to pressure the message house a little
    bit, however instead of that, that is excellent blog.
    A fantastic read. I’ll certainly be back.

    Rispondi
  • 15/03/2021 in 05:50
    Permalink

    Please let me know if you’re looking for a article writer for
    your weblog. You have some really good posts and I feel I would be a
    good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d absolutely love to write some content for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please blast me an email if interested. Many thanks!
    games ps4 allenferguson games ps4

    Rispondi
  • 21/03/2021 in 22:02
    Permalink

    I’m extremely impressed with your writing skills as well
    as with the layout on your weblog. Is this a
    paid theme or did you customize it yourself? Anyway keep up
    the nice quality writing, it is rare to see a
    great blog like this one nowadays.

    Rispondi
  • 23/03/2021 in 00:56
    Permalink

    I believe this is among the such a lot important information for me.

    And i’m glad studying your article. But want to observation on some basic issues, The site style is wonderful, the articles
    is truly nice : D. Good job, cheers

    Rispondi
  • 08/04/2021 in 18:01
    Permalink

    My spouse and I stumbled over here coming from a different website and thought I should check things out.
    I like what I see so i am just following you. Look forward to
    going over your web page repeatedly. 0mniartist asmr

    Rispondi
  • 28/04/2021 in 06:17
    Permalink

    This website really has all of the info I needed about this subject and didn’t know who to ask.

    Rispondi
  • 04/05/2021 in 00:01
    Permalink

    My brother recommended I might like this website.
    He was entirely right. This post actually made my day. You cann’t consider just
    how much time I had spent for this information! Thanks!

    Rispondi
  • 04/05/2021 in 12:08
    Permalink

    Fantastic blog you have here but I was curious about if you knew of any discussion boards that cover the same
    topics discussed here? I’d really love to be a part of
    group where I can get suggestions from other knowledgeable
    individuals that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know.
    Bless you!

    Rispondi
  • 07/05/2021 in 10:18
    Permalink

    Admiring the dedication you put into your blog and
    in depth information you provide. It’s awesome to come across a blog every once in a while that isn’t the same outdated rehashed material.
    Excellent read! I’ve saved your site and I’m including
    your RSS feeds to my Google account.

    Rispondi
  • 15/05/2021 in 12:22
    Permalink

    scoliosis
    Everything is very open with a clear description of the challenges.
    It was definitely informative. Your website is useful. Thank you for
    sharing! scoliosis

    Rispondi
  • 19/05/2021 in 09:20
    Permalink

    dating sites
    Hello there, You have done a great job. I’ll definitely digg it
    and personally recommend to my friends. I am
    sure they will be benefited from this website. free dating sites

    Rispondi
  • 19/05/2021 in 10:48
    Permalink

    scoliosis
    First of all I want to say superb blog! I had a quick question in which
    I’d like to ask if you don’t mind. I was interested
    to find out how you center yourself and clear your head before writing.
    I have had a hard time clearing my mind in getting my ideas out.
    I do take pleasure in writing however it just seems like the
    first 10 to 15 minutes are usually wasted just trying
    to figure out how to begin. Any ideas or tips? Cheers! scoliosis

    Rispondi
  • 21/05/2021 in 14:56
    Permalink

    When some one searches for his required thing, thus he/she desires to be available that in detail,
    so that thing is maintained over here.

    Rispondi
  • 26/05/2021 in 08:25
    Permalink

    Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am experiencing
    troubles with your RSS. I don’t know the reason why I am unable to join it.
    Is there anybody getting the same RSS issues? Anyone who knows
    the answer can you kindly respond? Thanks!!

    Rispondi
  • 26/05/2021 in 10:59
    Permalink

    My brother recommended I might like this blog. He was totally right.
    This post actually made my day. You cann’t imagine just how much time I had spent for this info!
    Thanks!

    Rispondi
  • 29/05/2021 in 09:28
    Permalink

    First off I want to say fantastic blog! I had a quick question that
    I’d like to ask if you don’t mind. I was interested to know how you center yourself and clear
    your mind before writing. I’ve had a tough time clearing my thoughts in getting my thoughts
    out. I do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to
    15 minutes are wasted just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
    Thank you!

    Rispondi
  • 30/05/2021 in 12:17
    Permalink

    Thanks for your marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you might be a great
    author.I will always bookmark your blog and will often come back
    very soon. I want to encourage that you continue your great
    job, have a nice morning!

    Rispondi
  • 31/05/2021 in 09:35
    Permalink

    I am really loving the theme/design of your blog.
    Do you ever run into any web browser compatibility problems?
    A few of my blog visitors have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks
    great in Opera. Do you have any solutions to help fix this problem?

    Rispondi
  • 01/06/2021 in 19:04
    Permalink

    I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Either way keep up the nice quality writing, it is rare
    to see a great blog like this one today.

    Rispondi