Diawara, Roma respinta e furiosa

(IL MESSAGGERO) L’ alla è frontale: «La risposta della sul rinvio della nostra con il dopo quello di Juve-Napoli? Non voglio commentarla perché è più ridicola della decisione originale. Le uniche motivazioni per cui sono state prese alcune decisioni non sono raccontabili. Immaginate cosa può succedere se si applicasse questa regola fino fine anno, cioè che due squadre, quando non sono coinvolte le coppe, possono mettersi d’accordo per il rinvio di una gara». parlare è il Guido Fienga, uscendo dalla palazzina H del Coni, dove poco prima aveva presenziato all’udienza sul caso Diawara.

A vanno avanti anche se nel giro di poche ore due sono costretti incassare due colpi bassi. Il primo, riguardante il mancato posticipo del match col Napoli. Il secondo, preventivato, il rigetto del sul caso Diawara.

Il club, rappresentato ieri da e dall’avvocato Conte, aveva chiesto che la norma che ha condannato i giallorossi allo 03 fosse dichiarata carente in legittimità’ Uno dei punti che ha tenuto banco è stato il concetto di buona fede’ Il legale del Fanini, oltre presentare una memoria scritta su -Spezia, ha sottolineato che se la recidiva avviene dopo 4 mesi (riferimento allo 03), anche se la fattispecie è diversa, non si può più invocare la buona fede ma si tratta di incapacità. L’errore di Gombar (ieri presente in aula, ma la Corte non ha ritenuto necessario ascoltarlo) dello scorso gennaio è stata la mazzata definitiva alle poche possibilità di vittoria.

È stata ricostruita anche la storia dell’alert della Lega. Nonostante sia stato appurato come il funzionario della Lega, Marino, abbia fuorviato la Roma, l’errore commesso dalla società è stato considerato più grave. Il finale, scontato: 30 confermato.

34 thoughts on “Diawara, Roma respinta e furiosa

  • 10/04/2021 in 11:20
    Permalink

    Hi, i believe that i saw you visited my blog so i came to go
    back the prefer?.I’m attempting to to find issues to improve
    my website!I assume its good enough to use some of your ideas!!
    0mniartist asmr

    Rispondi
  • 11/04/2021 in 23:06
    Permalink

    Nice blog here! Also your site loads up fast! What host are you using?
    Can I get your affiliate link to your host? I wish my web site loaded up
    as fast as yours lol 0mniartist asmr

    Rispondi
  • 15/04/2021 in 07:59
    Permalink

    Your style is so unique in comparison to other people I’ve read stuff from.
    Thank you for posting when you’ve got the opportunity, Guess I will just bookmark this blog.
    asmr 0mniartist

    Rispondi
  • 16/04/2021 in 04:52
    Permalink

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now
    each time a comment is added I get several emails with the same comment.
    Is there any way you can remove people from that service?
    Thanks a lot! 0mniartist asmr

    Rispondi
  • 28/04/2021 in 04:30
    Permalink

    Hello there, just became alert to your blog through Google,
    and found that it’s truly informative. I am going to watch out for brussels.

    I’ll be grateful if you continue this in future. Numerous people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Rispondi
  • 29/04/2021 in 10:20
    Permalink

    Hello everybody, here every one is sharing such knowledge, thus it’s
    pleasant to read this webpage, and I used to pay a visit this web site
    everyday.

    Rispondi
  • 29/04/2021 in 15:21
    Permalink

    This page really has all of the information and facts I needed
    about this subject and didn’t know who to ask.

    Rispondi
  • 04/05/2021 in 10:13
    Permalink

    Right now it appears like BlogEngine is the best blogging platform out there right now.
    (from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?

    Rispondi
  • 07/05/2021 in 09:01
    Permalink

    I do consider all of the ideas you have offered to your post.
    They’re very convincing and will definitely work. Still, the posts are very
    short for novices. May you please prolong them a bit from subsequent
    time? Thanks for the post.

    Rispondi
  • 08/05/2021 in 04:05
    Permalink

    Hey there! Someone in my Myspace group shared this
    website with us so I came to give it a look. I’m definitely loving the information. I’m book-marking and will
    be tweeting this to my followers! Excellent blog and excellent
    design.

    Rispondi
  • 09/05/2021 in 10:52
    Permalink

    I love your blog.. very nice colors & theme.

    Did you create this website yourself or did you hire
    someone to do it for you? Plz reply as I’m looking to design my own blog and would like to find
    out where u got this from. cheers

    Rispondi
  • 20/05/2021 in 18:42
    Permalink

    dating sites
    Hi! I understand this is kind of off-topic however I
    had to ask. Does running a well-established blog such as yours take a massive
    amount work? I’m brand new to running a blog but I do write in my diary every day.

    I’d like to start a blog so I can easily share my own experience and views online.
    Please let me know if you have any kind of
    ideas or tips for new aspiring bloggers. Thankyou! free dating sites

    Rispondi
  • 21/05/2021 in 14:11
    Permalink

    What’s up, after reading this amazing paragraph i am as well delighted to share my know-how here with friends.

    Rispondi
  • 26/05/2021 in 15:14
    Permalink

    Hey, I think your blog might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in Internet
    Explorer, it has some overlapping. I just wanted to
    give you a quick heads up! Other then that, wonderful blog!

    Rispondi
  • 26/05/2021 in 20:42
    Permalink

    Hello there! This post couldn’t be written any better!

    Reading through this post reminds me of my good old room mate!
    He always kept talking about this. I will forward this post to him.
    Fairly certain he will have a good read. Thank you
    for sharing!

    Rispondi
  • 29/05/2021 in 09:28
    Permalink

    I don’t even understand how I ended up right here, but I assumed this put up
    was once great. I don’t realize who you’re however
    definitely you are going to a well-known blogger should you are
    not already. Cheers!

    Rispondi
  • 30/05/2021 in 13:08
    Permalink

    Hey! Someone in my Facebook group shared this site with us so I
    came to look it over. I’m definitely enjoying the information. I’m bookmarking and will be tweeting this to my followers!

    Wonderful blog and excellent style and design.

    Rispondi
  • 31/05/2021 in 12:20
    Permalink

    Wow, this piece of writing is good, my younger
    sister is analyzing these kinds of things, thus I am going to tell her.

    Rispondi
  • 02/06/2021 in 06:59
    Permalink

    Hey there are using WordPress for your site platform?

    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and set up my
    own. Do you need any html coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be greatly appreciated!

    Rispondi