Karsdorp rinnova, Pellegrini aspetta

(IL TEMPO) La continua blindare il proprio futuro. Dopo aver ufficializzato i prolungamenti di e fino al 2025, il giallorosso sta per annunciare anche il rinnovo di Karsdorp: l’olandese si legherà al di Friedkin fino al 2025 (l’attuale contratto che scade giugno 2022). Il giusto riconoscimento per un ragazzo che con sta pian piano tornando il giocatore che aveva convinto Monchi versare 16 milioni nelle casse del Feyenoord. Un altro prolungamento cui Tiago sta lavorando da tempo è quello di Mkhitaryan: le condizioni per far scattare in automatico il suo rinnovo si sono verificate e la ha manifestato il desiderio di proseguire il matrimonio con l’armeno, desiderio condiviso anche dal giocatore. Per la fumata bianca però serve anche l’assenso di Raiola, con cui il sta cercando di limare alcuni dettagli che riguardano principalmente le commissioni.

Trattative in corso anche con Mirante. Il portiere è in scadenza e il suo Giuffrida sta parlando con la società per trovare una soluzione. Presto il portoghese dovrà sedersi al tavolo anche con l’entourage di Pellegrini: non è ancora stato fissato un appuntamento con l’ del numero 7, ma sembra difficile pensare che nelle prossime settimane la questione non verrà affrontata. Anche il contratto di Villar è considerato una priorità: quello attuale scade nel 20 ma, per blindare il centrocampista, la vuole rivedere i dell’accordo adeguando lo stipendio dello spagnolo che attualmente percepisce 450mila euro all’anno.
Nessun nuovo incontro in programma con l’ di Bruno che lascerà il Fulvio Bernardini parametro zero dopo essere stato acquistato nel 2016 dal per 12,5 milioni.
Ancora nessuna novità invece per il contratto di Fonseca, che pensa soltanto alla gara di domani contro il Genoa.

Considerata l’emergenza che ha coinvolto difesa e centrocampo il tecnico sta valutando come sopperire alle assenze di Kumbulla, e Veretout. Gli esami cui si è sottoposto il francese hanno confermato la presenza di una lesione sul flessore della coscia destra, con l’ex che dovrà stare fermo per almeno un mese. Davanti pronti Mancini, Cristante e Smalling mentre in mediana dovrebbe giocare la coppia Villar-Diawara con Karsdorp e sugli esterni. Possibile turno di riposo per Mkhitaryan che dovrebbe essere sostituito da nel tridente con e Borja Mayoral.

31 thoughts on “Karsdorp rinnova, Pellegrini aspetta

  • 13/04/2021 in 00:02
    Permalink

    Link exchange is nothing else but it is just placing the other person’s weblog link on your page at appropriate place and other person will
    also do similar for you. asmr 0mniartist

    Rispondi
  • 16/04/2021 in 05:34
    Permalink

    Hello my friend! I want to say that this post
    is awesome, great written and include approximately all important
    infos. I would like to see extra posts like this .
    asmr 0mniartist

    Rispondi
  • 28/04/2021 in 05:16
    Permalink

    Aw, this was a really nice post. Taking a few minutes and actual effort to
    create a very good article… but what can I say… I
    put things off a lot and don’t seem to get anything done.

    Rispondi
  • 29/04/2021 in 03:38
    Permalink

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post
    was good. I don’t know who you are but definitely you are going to a famous blogger if you aren’t already 😉
    Cheers!

    Rispondi
  • 29/04/2021 in 11:37
    Permalink

    I am sure this post has touched all the internet people, its really really good post on building up new weblog.

    Rispondi
  • 29/04/2021 in 13:56
    Permalink

    Excellent way of explaining, and pleasant article to obtain data concerning my presentation topic, which
    i am going to deliver in college.

    Rispondi
  • 04/05/2021 in 00:27
    Permalink

    In fact no matter if someone doesn’t know then its up
    to other visitors that they will assist, so
    here it takes place.

    Rispondi
  • 04/05/2021 in 11:43
    Permalink

    Awesome! Its really amazing piece of writing, I have got much clear idea regarding
    from this article.

    Rispondi
  • 07/05/2021 in 11:10
    Permalink

    Hi there, all is going perfectly here and ofcourse every
    one is sharing data, that’s actually good, keep up writing.

    Rispondi
  • 08/05/2021 in 03:04
    Permalink

    Good answer back in return of this question with firm arguments and describing all about that.

    Rispondi
  • 09/05/2021 in 08:17
    Permalink

    Thanks in support of sharing such a pleasant opinion, article is pleasant, thats
    why i have read it fully

    Rispondi
  • 15/05/2021 in 11:48
    Permalink

    scoliosis
    When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is
    added I get three emails with the same comment.
    Is there any way you can remove me from that service?
    Thanks a lot! scoliosis

    Rispondi
  • 19/05/2021 in 14:12
    Permalink

    scoliosis
    I would like to thank you for the efforts you have put in writing this site.
    I really hope to check out the same high-grade blog posts by you later on as
    well. In truth, your creative writing abilities has inspired
    me to get my own blog now 😉 scoliosis

    Rispondi
  • 20/05/2021 in 13:53
    Permalink

    free dating sites
    Generally I do not read post on blogs, but I would like
    to say that this write-up very compelled me to try and
    do so! Your writing style has been surprised me.
    Thanks, quite great post. dating sites

    Rispondi
  • 21/05/2021 in 14:22
    Permalink

    Terrific article! That is the kind of information that are
    meant to be shared around the internet. Disgrace on the seek engines for now not positioning this post upper!
    Come on over and talk over with my website . Thank you =)

    Rispondi
  • 26/05/2021 in 06:54
    Permalink

    Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that
    it’s really informative. I’m gonna watch out for brussels.
    I’ll appreciate if you continue this in future. Many people will be
    benefited from your writing. Cheers!

    Rispondi
  • 30/05/2021 in 23:43
    Permalink

    Thanks , I’ve recently been searching for info approximately this subject
    for a long time and yours is the greatest I’ve came upon so far.
    But, what about the bottom line? Are you positive concerning the source?

    Rispondi
  • 31/05/2021 in 19:56
    Permalink

    Whats up are using WordPress for your blog platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and set up my own. Do you
    require any html coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be greatly appreciated!

    Rispondi
  • 01/06/2021 in 07:02
    Permalink

    First of all I want to say great blog! I had a quick question in which I’d like to ask if you don’t
    mind. I was interested to find out how you center yourself and clear your thoughts
    before writing. I have had a hard time clearing
    my mind in getting my ideas out. I truly do take pleasure in writing
    however it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally wasted just trying to figure out how to begin. Any suggestions or hints?
    Thank you!

    Rispondi
  • 01/06/2021 in 16:13
    Permalink

    Hey there, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your website in Chrome, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has
    some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, wonderful blog!

    Rispondi
  • 02/06/2021 in 04:48
    Permalink

    Hi! Quick question that’s entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?

    My web site looks weird when browsing from my apple iphone.
    I’m trying to find a template or plugin that might be able to resolve
    this problem. If you have any recommendations, please share.
    With thanks!

    Rispondi
  • 30/08/2021 in 07:23
    Permalink

    Wow, superb blog layout! How long have you been blogging
    for? you made blogging look easy. The overall look of your web
    site is magnificent, as well as the content!

    Rispondi